Strona główna
Nasze marki
O firmie
Media
Linki
Aktualności
Kontakt
 
BlanX Med
BioRepair
Isomar
L'Angelica
SAL29
Dyduś





Dowiedz się, co polecają eksperci "InStyle"!
BlanX® i Biorepair® laureatami InStyle Best Beauty Buys 2014

BlanX® White Shock 75 ml oraz Biorepair® Plus Parodontgel to produkty, które mają zaskakująco wiele wspólnego. Po pierwsze, obydwa korzystają z najnowszych zdobyczy medycyny. Po drugie, zostały właśnie nagrodzone prestiżowym wyróżnieniem InStyle Best Beauty Buys 2014, które przyznawane jest tylko i wyłącznie najlepszym kosmetykom zachęcającym do upiększania codzienności.

„InStyle” to miesięcznik wydawany w kilkunastu krajach na całym świecie. W macierzystych Stanach Zjednoczonych jest zdecydowanym liderem pod względem sprzedaży w swojej kategorii. Opiniotwórczy magazyn od lat jest traktowany przez czytelniczki jako wyrocznia w kwestiach mody czy kosmetyków. Także polska edycja „InStyle” z roku na roku staje się coraz popularniejsza i może pochwalić się stale rosnącym nakładem, obecnie na poziomie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy.

Przyznawane przez „InStyle” nagrody InStyle Best Beauty Buys to swoisty wyznacznik jakości – otrzymują je tylko innowacyjne kosmetyki zachwycające wykonaniem, designem i skutecznością. Wyróżnienia są tym cenniejsze, że w jury zasiadają nie tylko doświadczone redaktorki magazynu, ale także niezależni eksperci.

BlanX® White Shock 75 ml to jedyna na rynku pasta do zębów z aktywnym czynnikiem wybielającym ActiluX®. ActiluX® jest opatentowanym hydroksyapatytem naładowanym nieorganicznymi, fotokatalicznymi tlenkami metali, który reaguje na światło. W efekcie każdy uśmiech intensyfikuje wybielające działanie pasty. Z kolei Biorepair® Plus Parodontgel rewelacyjnie chroni dziąsła, a dzięki obecności kwasu hialuronowego i spiruliny dodatkowo je nawilża i odżywia. W składzie pasty znajdują się także cząsteczki microRepair, wzmacniające i odbudowujące szkliwo.

Zdobycie kolejnych nagród InStyle Best Beauty Buys sprawiło nam wiele radości, ale trudno mówić o zaskoczeniu. Wyróżnienia można bowiem uznać za potwierdzenie statusu naszych kosmetyków jako bardzo cenionych zarówno przez pacjentów, jak i stomatologów. Żywimy wielką nadzieję, że te nagrody sprawią, iż jeszcze więcej osób zachwyci się wyjątkowymi formułami BlanX® White Shock oraz Biorepair® Plus Parodontgel.

 


BlanX® w trasie - odwiedzimy Toruń, Wrocław i Kraków

BlanX® i Kopernik, czyli spotkajmy się na Konferencji Expodent 2014
w Toruniu (17-18 października)

W dniach 17-18 października będzie można nas spotkać na toruńskich targach stomatologicznych Expodent. To wydarzenie jest prawdziwym powodem do dumy dla grodu Kopernika. W tym roku konferencja obchodzi 20-lecie. Jubileusz zszedł się z czasie z remontem Auli Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie odbywa się Expodent. Odnowiona aula efektownie podkreśli rangę tych coraz popularniejszych targów. W takich okolicznościach z przyjemnością zaprezentujemy produkty marek BlanX®, BlanX® White Shock, Biorepair®, L’Angelica oraz Stomygen. Chętnie opowiemy również o tegorocznych nowościach, które już zdążyły wzbudzić duży entuzjazm wśród naszych stałych klientów. Do zobaczenia!

 

BlanX® i Plac Solny, czyli BlanX® w trasie – tym razem spotykamy się we Wrocławiu
na targach DentaMed 2014 (7-8 listopada)

Wrocławskie Targi DentaMed to trzecia największa impreza stomatologiczna w Polsce. Nie mogło nas tam zabraknąć w zeszłym roku i nie zabraknie w obecnym. W dniach 7-8 listopada uśmiechnięty zespół BlanX® będzie czekał klientów przy stoisku nr 7. Nie mamy wątpliwości, że chociaż na targach będzie aż 88 wystawców, to właśnie nasze stanowisko będzie należało do najbardziej obleganych. Żadna zainteresowana osoba nie odejdzie, dopóki nie uzyska merytorycznej odpowiedzi i dopasowanego do swoich potrzeb produktu marki BlanX®, BlanX® White Shock, Biorepair® czy L’Angelica. Mamy też nadzieję przekonać jeszcze więcej stomatologów, że najlepszym sposobem na zwiększenie atrakcyjności gabinetu jest zaoferowanie pacjentom zabiegów z wykorzystaniem wypełniaczy na bazie kwasu hialuronowego, takich jak te marki Stomygen.

Zapraszamy do stoiska nr 7

 

BlanX® i Sukiennice, czyli BlanX® w stolicy Małopolski - tym razem spotkamy się w Krakowie
na Kongresie LNE

Jesienią odwiedzamy przede wszystkim targi i konferencje stomatologiczne, ale takiego wydarzenia jak 30. Kongres LNE nie moglibyśmy ominąć. Organizowane w Krakowie pod patronatem polskiej edycji magazynu Les Nouvelles Esthétiques Międzynarodowe Kongresy LNE & spa to imprezy o charakterze międzynarodowym. Podczas ich trwania odbywają się zarówno wykłady i targi, jak i Ogólnopolskie Mistrzostwa Makijażu i Stylizacji. To jedyny kongres kosmetyczny, na którym się wystawiamy. To naturalne, że BlanX i Biorepair kojarzą się z medycyną estetyczną i poprawiającymi estetykę kosmetykami. Nasze pasty dbają nie tylko o zdrowie zębów, ale również o zniewalający uśmiech, bez którego piękna twarz nie może się obyć. Zainteresowanych remineralizującym działaniem naszych past oraz wypełniaczami Stomygen, które umożliwiają biorewolumetryzację skóry, zapraszamy do odwiedzenia Krakowa w dniach 15-16 listopada.


CEDE 2014 w obiektywie

W tym roku na Środkowoeuropejską Wystawę Produktów Stomatologicznych przybyło aż 13 769 osób. Ogromna część uczestników w pierwszej kolejności ochoczym krokiem skierowała się w stronę imponującego stoiska BlanX/Biorepair. To było najprzyjemniejsze oblężenie, jakie można sobie wyobrazić. Otoczeni przez tłum rozentuzjazmowanych stomatologów, asystentek stomatologicznych i ludzi, dla których biały uśmiech stanowi pierwszoplanową wartość, poczuliśmy pokrewieństwo dusz z Usainem Boltem – zaczęliśmy bić kolejne rekordy! Targi CEDE 2014 był dla marki BlanX niczym wieniec laurowy dla zwycięzcy antycznej olimpiady, gdyż czekał nas splendor i słodki smak sukcesu. Marka BlanX odniosła kolejny spektakularny sukces, potwierdzając pozycję niezaprzeczalnego lidera, ustanawiając kolejne rekordy sprzedaży, ilości rozdystrybuowanych materiałów reklamowych i prezentując jedno z najbardziej okazałych i rozgrzewających pozytywną energią stoisk na całych targach.

Znaleźć stoisko BlanX/Biorepair w pawilonie 7A było niezwykle łatwo, gdyż wystarczyło wypatrywać imponujących grafik i rozentuzjazmowanego tłumu żądnego najlepszych preparatów do pielęgnacji uśmiechu. Mury Jerycha już dawno uległyby pod takim oblężeniem, lecz my z niesłabnącą gracją i uśmiechem z największą przyjemnością obsługiwaliśmy wszystkich naszych klientów.

Reakcja uczestników CEDE 2014 to dobitne potwierdzenie naszego statusu niekwestionowanego lidera na rynku aptecznym w kategorii oral care. Chociaż żeby kupić produkty BlanX, BlanX White Shock i Biorepair nieraz trzeba było stać w kolejce, chętnych wciąż przybywało. Każda z marek miała swoje pięć minut, a nowości zostały przyjęte z ogromnym entuzjazmem. Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z galerią zdjęć dokumentujących poznańskie święto uśmiechu.

Tak oblegane było stoisko lidera na rynku aptecznym w kategorii oral care.
 

Nasze stoisko imponowało rozmiarami i stylowym designem w klasycznych barwach. 
 

Cenimy naszych klientów za dociekliwość – żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi.
 

Targi to idealna okazja, by osobiście poznać fanów naszych past. Cała przyjemność po naszej stronie.
 

Wśród nowości największą popularnością cieszył się płyn do higieny jamy ustnej Biorepair w praktycznych saszetkach.
 

Tylko przy naszym stoisku nieustannie były tłumy.
 

Stoiska BlanX nie dało się nie zauważyć. Kilkumetrowa ściana przyciągała spojrzenia z daleka.
 

Z każdej strony nasze stoisko prezentowało się imponująco.
 

Każdy chciał kupić pasty BlanX i Biorepair.
 

CEDE 2014 już za nami.
Teraz myślami jesteśmy przy przyszłorocznej edycji – do zobaczenia!


Filozofia uśmiechu BlanX na

Poznańskie targi CEDE dla branży stomatologicznej są niczym gala oscarowa dla filmowców. Nie ma wprawdzie czerwonego dywanu, ale emocje i radość z otrzymanych nagród – równie wielkie. Cały rok czekamy na te trzy dni, gdy możemy spotkać się z wybitnymi przedstawicielami branży stomatologicznej – lekarzami, higienistkami oraz wszystkimi wielbicielami zdrowego uśmiechu.

W dniach 11-13.09.2014 serdecznie zapraszamy do:

pawilonu nr 7, na stoisko 4f.1

gdzie znajdą Państwo najbardziej uśmiechnięte stanowisko na całych targach. Będziemy prezentować pełną ofertę produktów do higieny jamy ustnej marek: BlanX®, BlanX White Shock®, Biorepair® oraz L’Angelica®. Zwolenników koncepcji zintegrowanej stomatologii estetycznej z pewnością zainteresują wypełniacze marki Stomygen®.


Obecność na CEDE 2014 sprawia nam podwójną radość. Nie tylko będziemy mogli szerzyć ideę dzielenia się uśmiechem, ale także świętować – niedawno wkroczyliśmy już w 15-sty rok działalności, a marka BlanX® uzyskała tytuł Lidera Dekady Konkursu Laur Konsumenta oraz triumfowała w prestiżowym konkursie JOY Trendy 2014.

Od zawsze w aktywny sposób dbamy o zdrowe i piękne zęby Polaków, wprowadzając na rynek innowacyjne i bardzo skuteczne produkty, które regularnie zdobywają prestiżowe nagrody, a przede wszystkim – uznanie klientów. BlanX, luksusowe pasty rekomendowane do codziennego użytku, są polecane przez setki doświadczonych stomatologów w całym kraju. Produkty BlanX® zainteresują osoby, które szukają luksusowych past wybielająco-ochronnych z naturalnymi substancjami czynnymi. Z kolei marka Biorepair® zachwyca kreatywnym wykorzystaniem zdobyczy nanotechnologii – zawarte w formule cząsteczki microRepair® naprawiają i remineralizują powierzchniową strukturę szkliwa. Miłośnikom nowoczesnych rozwiązań przypadną do gustu też pasty BlanX White Shock®. Te interaktywne kosmetyki nagradzają za uśmiechy! Opatentowane cząsteczki ActiluX® wchodzą w reakcję ze światłem dziennym, wzmacniając wybielające działanie pasty.

Wrzesień to czas zbiorów, a my będziemy cieszyć się owocami wytężonej pracy w ostatnich miesiącach – rozszerzoną ofertą. Rodzina Stomygen® powiększy się o dwa produkty do profesjonalnej profilaktyki stomatologicznej: Stomyprox i Stomysens.

StomyproX – rewolucyjna pasta polerująca z cząsteczkami microRepair®, która pozwala finiszować remineralizacją – pacjenci będą zachwyceni. Z kolei Stomysens to niezwykły lakier regenerujący – przełom w leczeniu nadwrażliwości zębów. Stomysens zmienia terapię w prawdziwą współpracę lekarza z pacjentem, ponieważ pacjent może kontynuować kurację w domu. Do szerokiej gamy produktów Biorepair® dołączy natomiast preparat zmniejszający nadwrażliwość zębów i regenerujący szkliwo.

Wszystko zaczyna się od uśmiechu, ale na uśmiechu się nie kończy. Zdrowe i lśniące zęby to dopiero początek drogi ku pięknu – trzeba również zadbać o kontur ust czy wypełnienie zmarszczek. Chociaż stomatolodzy posiadają kompleksową wiedzę o anatomii twarzy, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że mają prawo przeprowadzać zabiegi poprawy estetyki twarzy, używając preparatów na bazie kwasu hialuronowego, takich jak Stomygen®. Wielka szkoda, bo zintegrowana stomatologia estetyczna należy do najprężniej rozwijających się trendów na świecie. Inwestując w nią, stomatolog zyskuje wielu nowych potencjalnych klientów i uatrakcyjnia swoją ofertę.

Środkowoeuropejska Wystawa Produktów Stomatologicznych CEDE 2014 to prawdziwe święto uśmiechu. Dzięki temu wydarzeniu Poznań na trzy dni staje się roześmianą stolicą Polski. To idealne miejsce dla produktów BlanX®, BlanX White Shock®, Biorepair®, L’Angelica® oraz Stomygen®. Gwarantujemy, że przy naszym stoisku nie zabraknie ani uśmiechów, ani innowacyjnych rozwiązań z branży oral care. Jeszcze raz serdecznie zapraszamy do:

pawilonu nr 7, na stoisko 4f.1


BlanX® Liderem Dekady!

Każdy „Laur Konsumenta” to ogromne wyróżnienie dla naszej marki. Dlatego znalezienie się w gronie liderów programu jest dla nas prawdziwą nobilitacją. Z okazji 10. rocznicy istnienia konkursu „Laur Konsumenta” jego Organizator postanowił wyróżnić marki, które w latach 2004-2014 uzyskiwały najlepsze wyniki w plebiscycie.

Największy program konsumencki w Polsce „Laur Konsumenta” wskazywany jest jako najbardziej przekonujące godło aż przez 25% osób, które przy zakupach zwracają uwagę na znaki promocyjne. Nagrody w ramach konkursu „Laur Konsumenta” przyznawane są na podstawie ogólnopolskiego sondażu wśród klientów, a więc pokazują zaufanie, jakim konsumenci darzą konkretne produkty i marki.

Decyzję o przyznaniu tytułu „Laur Konsumenta – Lider Dekady Konkursu 2004-2014” podjęła Redakcyjna Kapituła Konkursowa. Pod uwagę zostały wzięte: popularność marki wśród konsumentów, pozycja rynkowa oraz jej osiągnięcia w projekcie „Laur Konsumenta” na przestrzeni ostatniej dekady.
Uzyskany tytuł dobitnie potwierdza dominację marki BlanX® w segmencie luksusowych kosmetyków do higieny jamy ustnej. To w pełni zasłużone zwieńczenie imponującej galerii nagród, które dotychczas zdobyliśmy, czyli m.in. InStyle Best Beauty Buys 2010, Prix de Beauté Cosmopolitan 2012, Best of Beautytester 2013 i Joy Trendy 2014. Produkty BlanX® wyróżniają się spektakularną skutecznością. Co ważne, są w 100% bezpieczne i rekomendowane do codziennego użytku. Nie może więc dziwić, że według danych IMS Health marka BlanX® jest liderem sprzedaży w segmencie past wybielających dostępnych w aptekach.

Osiągnięcia sprzedażowe idą w parze z nieustannie wzrastającą renomą marki. Już od blisko 15 lat aktywnie współpracujemy ze stomatologami, którzy chętnie polecają nasze produkty pacjentom. Dbamy o podnoszenie świadomości społecznej w zakresie należytej higieny jamy ustnej. Dzięki nam nastała moda na zdrowy i estetyczny uśmiech!

Konsumenci cenią również nasze marki za komercjalizowanie zbawiennych tajemnic Matki Natury. W poszukiwaniu nowych rozwiązań dotarliśmy nawet na mroźną Północ. W laboratoriach BlanX® wykorzystywane są bowiem unikalne właściwości naturalnych substancji czynnych, takich jak wyciągi z porostu islandzkiego, oligopierwiastki, czy mikroproszek z bambusa. Nie bez znaczenia jest także włoski rodowód produktów oraz ich unikalny design.
Każda kolejna nagroda to powód nie tylko do dumy, ale także zachęta do dalszego propagowania idei wszechobecnego uśmiechu. Jednak ukoronowaniem naszej działalności jest uznanie ze strony konsumentów, którzy regularnie kupują nasze produkty. Właśnie dlatego kolejne „Laury Konsumenta” tak bardzo motywują nas do dalszego krzewienia kultury prozdrowotnej przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi badawczych i marketingowych. Dopełnimy wszelkich starań, aby nasza codzienna rzeczywistość jeszcze bardziej obfitowała w olśniewającą biel zdrowych zębów.

W Waszych uśmiechach nasza Moc!

www.BlanX.pl


BlanX® oficjalnym partnerem Fundacji Wiewiórki Julii

Prawie 10000! Tyle dzieci przebadali i wyleczyli już wolontariusze Fundacji Wiewiórki Julii. Tej prężnie rozwijającej się Fundacji zależy na zapewnieniu kompleksowej opieki stomatologicznej dzieciom i osobom starszym. Wolontariusze docierają m.in. do dzieci i młodzieży z placówek socjalnych oraz przebywających w śpiączce. Celem Fundacji jest też uruchomienie pierwszej w Polsce sieci dentobusów, na pokładzie których będą leczone dzieci w całym kraju. Pochwalamy takie inicjatywy!

Fundacja Wiewiórki Julii jest jedną z szeregu organizacji, które wspiera BlanX®. Jej działalność doskonale wpisuje się filozofię BlanX® – nam również bardzo bliska jest idea krzewienia kultury prozdrowotnej.

Zapraszamy na fanpage Fundacji:
www.facebook.com/FundacjaWiewiorkiJulii

oraz strony:
www.wiewiorkajulia.pl
www.wiewiorkajulia.pl/podroze-julii-wsrod-seniorow

 


BlanX® White Shock laureatem plebiscytu Joy Trendy 2014!

Chociaż zorganizowano dopiero siedem edycji plebiscytu „Joy Trendy”, marka BlanX® może się już pochwalić dwoma zwycięstwami! Ten imponujący wynik stawia BlanX® w gronie liderów w branży kosmetyków luksusowych. Laureatem 7 edycji plebiscytu została najnowsza linia wybielająco-ochronnych kosmetyków do higieny jamy ustnej BlanX® White Shock. Wchodzące w jej skład produkty zawierają innowacyjne cząsteczki ActiluX®. Dzięki nim im więcej się uśmiechasz, tym bielsze Twoje zęby.

Filozofia magazynu „Joy” najdobitniej streszcza się w czystej radości życia! Tym bardziej nie dziwi fakt, że BlanX® White Shock została nagrodzona w kategorii „Nagroda Czytelniczek”. Jest jedynym na świecie kosmetykiem interaktywnym, który sprawia, że częściej i piękniej się uśmiechamy.

Takie wyróżnienie cieszy nas szczególnie, bo jest symbolem zaufania konsumentów, którzy dokładnie przetestowali produkt. Czytelniczki magazynu „Joy” oddając swój głos na BlanX® White Shock, wysłały światu jasny komunikat – ta pasta zmieni Wasze życie na bardziej radosne i przepełnione szczerym uśmiechem, bowiem: Im więcej się uśmiechasz, tym bardziej wybielasz zęby!

Magazyn „Joy” to drugi najpoczytniejszy magazyn luksusowy w Polsce. „Joy” ukazuje się w aż 18 krajach Europy i wszędzie cieszy się ogromną popularnością. Skierowany jest do dynamicznych kobiet, które interesują się modą, urodą i zdrowiem – zarówno ciała, jak i duszy. Plebiscyt „Joy Trendy” ma na celu wyłonienie produktów nie tylko o najwyższej, światowej jakości, ale także promujących pozytywne podejście do życia. Wśród zwycięzców „Joy Trendy 2014” są także inne prestiżowe marki, takie jak: Levi’s, Cavalli i Revlon. Takie doborowe towarzystwo to dla nas dodatkowe wyróżnienie potwierdzające status BlanX® jako marki luksusowej.

Czy to możliwe, by uśmiechając się, wybielać zęby? Dzięki BlanX® White Shock – tak! Opracowane we włoskich laboratoriach BlanX® cząsteczki ActiluX® nie tylko rozjaśniają zęby, ale także chronią zęby i dziąsła. Cząsteczki ActiluX® są aktywowane przez światło dzienne i wchodzą w reakcję z tlenem i wodą, zawartymi w ślinie. W efekcie powstają neutralne rodniki, które przez cały dzień atakują bakterie płytki nazębnej. Każdy uśmiech wzmacnia działanie pasty. Jeśli marzysz o szokująco białych zębach, BlanX® White Shock to idealny partner dla Ciebie.

Nagroda dla past wybielająco-ochronnych BlanX® White Shock, stymulujących radość uśmiechu, w kategorii „Styl Życia” jest w pełni naturalnym trofeum, gdyż BlanX® White Shock to pierwsze na świecie interaktywne kosmetyki do luksusowej higieny jamy ustnej. Interakcja z kosmetykiem nie kończy się na szczotkowaniu. Mamy realny wpływ na skuteczność pasty. Uśmiechając się, aktywujemy cząsteczki ActiluX®. Tylko od nas zależy, jak szybko nasze zęby staną się sensacyjnie białe.

Zdobycie nagrody „Joy Trendy 2014” potwierdza, że BlanX® White Shock to więcej niż bardzo skuteczna, wybielająca pasta do zębów. To luksusowy produkt, który zachęca, by nawet w pochmurny dzień wybrać się na spacer i podzielić się uśmiechem z nieznajomymi. Jako laureaci konkursu „Joy Trendy” czujemy się zmotywowani do dalszej intensywnej pracy. Jesteśmy przekonani, że również za rok czytelnicy docenią nasze starania, by Polska stała się jeszcze bardziej uśmiechnięta i skąpana w radości uśmiechu.

BlanX® White Shock
im więcej się uśmiechasz, tym bardziej wybielasz swoje zęby.

Tworzymy nowe pojęcie piękna uśmiechu
- spotkaj się z nami na targach
KRAKDENT 2014

Nasze produkty od lat przebojem zdobywają serca coraz większej ilości Polskich konsumentów a ich innowacyjność, wyjątkowa skuteczność i jakość zostały wyróżnione kilkunastoma najbardziej prestiżowymi, polskimi i międzynarodowymi nagrodami. Jako prekursor idei olśniewającego uśmiechu zależy nam, by promienny i zdrowy uśmiech zagościł na co dzień, na twarzach milionów Polaków. Uśmiech bowiem to najlepsza rzecz, jaką możemy podarować komuś i która zupełnie nic nas nie kosztuje a działa zbawiennie nie tylko na nasze samopoczucie, ale również zdrowie.

Warto zadbać, by uśmiech był naszym powodem do dumy i pretekstem, żeby obdarowywać nim innych. Dlatego serdecznie zapraszamy do spotkania z BlanX®, BioRepair® podczas 22. Międzynarodowych Targów Stomatologicznych KRAKDENT 2014, które odbędą się w Krakowie w dniach 06-08.03.2014r. Zapraszamy serdecznie na:

stoisko BlanX® nr B37

na którym zaprezentujemy kompleksową ofertę produktów do higieny jamy ustnej marek: BlanX®, BlanX White Shock®, BioRepair®, L'Angelica® oraz włoską gamę produktów Stomygen®.

Odwiedź stoisko BlanX® na targach KRAKDENT 2014 i dowiedz się także więcej na temat projektu z zakresu Zintegrowanej Stomatologii Estetycznej „Włoskiego Instytutu Estetyki Twarzy” i produktów Stomygen®!

Pozwól swoim pacjentom cieszyć się swoim nowym, odmienionym wizerunkiem i pewnie podążać do osiągnięcia wyznaczonych celów.

stoisko BlanX® nr B37

Zapraszamy serdecznie!
A.B. Berren-Handlowy Sp. z o.o.

MARKA

ZDOBYWA ELITARNE WYRÓŻNIENIE „TOP MARKA 2013”
W KONKURSIE LAUR KONSUMENTA

Kolejny sukces BlanX®!

Luksusowa marka BlanX® została po raz kolejny laureatem konkursu Laur Konsumenta tym razem zdobywając prestiżowe i wyjątkowe wyróżnienie „Top Marka 2013”. Wyróżnienie „Top Marka” jest przyznawane w ramach ogólnopolskiego programu konsumenckiego - Laur Konsumenta, a o jego przyznaniu decyduje przede wszystkim pozycja marki na rynku wraz z jej rozpoznawalnością oraz dynamika rozwoju marki wśród konkurencyjnych brandów w perspektywie pięciu lat. W każdej kategorii wybrano tylko jednego zwycięzcę, dlatego odznaczenie to tym bardziej potwierdza wagę, prestiż i elitarny charakter wyróżnienia.

Wyróżnienie „Top Marka 2013” jest najlepszym wyznacznikiem ogromnej i wciąż rosnącej popularności jaką cieszą się produkty marki BlanX®. Wyniki konkursu będące wyłącznie głosem konsumentów i stanowiące zbiorową, najwyższą aprobatę i rekomendację znanej konsumentom marki, są dla nas bardzo ważne. Kolejny raz udowadniają, że oferta luksusowych, wybielających produktów BlanX®, całkowicie wpisuje się w oczekiwania rynku, który poszukuje produktów najwyższej jakości, wyjątkowej skuteczności i unikalnym designie. Bez zaufania konsumentów nie byłoby tego sukcesu. Dlatego bardzo dziękujemy za tą niezwykłą nagrodę, potwierdzającą wysoką świadomość i wartość marki BlanX® wśród polskich konsumentów. Przyznany tytuł traktujemy jako zobowiązanie do dalszej intensywnej pracy, która dzięki głosom nieustannego doceniania jest dla nas prawdziwą przyjemnością.

Odznaczenie Laur Klienta - Top Marka przyznawane jest produktom i usługom, które zdobyły minimum pięć lat z rzędu największą sympatię konsumentów biorących udział w plebiscycie Laur Konsumenta. Wyniki opracowano na podstawie rezultatów głosowania w poszczególnych latach trwania plebiscytu. Głosowanie przeprowadzone było nie tylko podczas sondowania telefonicznego ale także za pośrednictwem witryny internetowej www.laur-konsumenta.pl oraz poprzez zamieszczenie sondy na portalach branżowych oraz serwisach tematycznych jednej z największych spółek medialnych w Polsce.

Raz jeszcze bardzo dziękujemy!!!

Spektakularny sukces BlanX® i BioRepair® na targach CEDE 2013

Za nami najważniejsze wydarzenie branży stomatologicznej, a mianowicie targi CEDE 2013 w Poznaniu. Tegoroczna 23-a edycja targów, okazała się dla nas wyjątkowa zarówno pod względem absolutnie rekordowej frekwencji na naszym stoisku, jak i niezmiennie entuzjastycznego, serdecznego przez Państwa przyjęcia.

Serdecznie dziękujemy za wszystkie słowa uznania oraz za ogromnie miłe opinie na temat prezentowanego wizerunku naszej firmy. Państwa pozytywne opinie są dla nas najlepszą nagrodą! Dzięki ciekawym spotkaniom oraz wymianie cennych doświadczeń możemy lepiej poznać Państwa potrzeby, które pomogą nam w ciągłym udoskonalaniu naszej oferty.

Jednocześnie już dzisiaj z najprawdziwszą przyjemnością zapraszamy Państwa do odwiedzenia naszego stoiska podczas targów DENTAMED (08-09.11.2013r., Wrocław) oraz Kongresu LNE&SPA (16-17.11.2013r., Kraków).

Do zobaczenia na stoisku marki BlanX® już wkrótce!

Poniżej przedstawiamy krótką fotorelację, jak prezentowaliśmy się na tegorocznych targach CEDE 2013.

        

        

 

Olśniewająca Biel Zdrowych Zębów na CEDE 2013

Od 13 lat kreujemy nowe trendy w segmencie profilaktyki i higieny jamy ustnej, czego dowodem jest tworzenie innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie produktów. Odkrywamy przed Państwem tajemnice perfekcyjnie białych i zdrowych zębów, które wydobywają naturalne piękno każdego uśmiechu. Aktywnie kształtujemy tendencje rynkowe, a nasze produkty cieszą się ogromną sympatią i popularnością czego dowodem jest niezmiennie pozycja lidera w segmencie profilaktyki jamy ustnej oraz dziesiątki prestiżowych nagród. Dlatego z wielką radością i niecierpliwością oczekujemy zbliżających się targów CEDE 2013, które oznaczają możliwość zaprezentowania nowinek produktowych, a przede wszystkim stanowią nieocenioną okazję do spotkania ze środowiskiem lekarzy stomatologów, higienistek oraz wszystkich osób związanych z branżą stomatologiczną oraz wielbicielami białych uśmiechów.

Serdecznie zapraszamy do spotkania z BlanX®, BioRepair® podczas tegorocznej Środkowoeuropejskiej Wystawy Produktów Stomatologicznych CEDE 2013, która odbędzie się w Poznaniu w dniach 12-14.09.2013r. Zapraszamy Państwa do

pawilon nr 7, na stoisko nr 7.3.8

na którym prezentować będziemy pełną ofertę produktów do higieny jamy ustnej marek: BlanX®, BlanX White Shock®, BioRepair® oraz L’Angelica®.

Jako firma nieustannie wprowadzająca ponadstandardowe, innowacyjne rozwiązania nie tylko w zakresie produktów do higieny jamy ustnej, ale także poszukująca nowych możliwości rozwoju, podczas targów CEDE 2013 zaprezentujemy Państwu włoską gamę produktów Stomygen i opowiemy o nowych realnych możliwościach innowacyjnego rozwoju dla gabinetów stomatologicznych dzięki wdrożeniu programu Zintegrowanej Stomatologii Kosmetycznej Stomygen.

Zintegrowana Stomatologia Kosmetyczna, łącząca techniki medycyny estetycznej i stomatologii kosmetycznej to nowy, prężnie rozwijający się trend na świecie, będący reakcją na charakterystyczne dla naszych czasów poszukiwanie piękna. Piękno naszej twarzy jest ściśle związane z uśmiechem, którego nienaganny wygląd jest w stanie wyczarować wyłącznie dentysta. Nie każdy jednak ma świadomość, że każdy profesjonalnie przeszkolony stomatolog jest w stanie przy użyciu nowoczesnych, bezinwazyjnych i bezpiecznych metod poprawić wygląd zewnętrzny twarzy swojego pacjenta poprzez zmianę wyglądu nie tylko zębów, ale także  wszelkich elementów tworzących uśmiech na całej powierzchni twarzy.

Wszystkich lekarzy stomatologów, którzy chcieliby w praktyczny sposób wykorzystać najnowsze osiągnięcia Medycyny Estetycznej i wprowadzić zupełnie nowe możliwości zabiegowe w gabinetach stomatologicznych zapraszamy na stoisko BlanX:

pawilon nr 7, na stoisko nr 7.3.8

Zapraszamy serdecznie,
A.B. Berren-Handlowy Sp. z o.o.

Innowacyjna linia produktów BlanX® White Shock została nagrodzona w międzynarodowym konkursie
„Prix de Beauté” Cosmopolitan 2013

 

Linia past wybielających BlanX® White Shock z aktywnym czynnikiem wybielającym ActiluX® reagującym na światło, została laureatem prestiżowego konkursu „Prix de Beauté” 2013 w kategorii „Nutrikosmetyki i Kosmetyki Apteczne”.
Tym samym linia produktów BlanX® White Shock znalazła się wśród absolutnie najlepszych produktów kosmetycznych na polskim rynku w roku 2013 wskazanych przez profesjonalne jury składające się z ekspertów w danej kategorii.

Dlaczego nagroda „Prix de Beauté” jest tak wyjątkowa?

Zaszczytny tytuł „Prix de Beauté” przyznawany jest od kilkunastu lat przez magazyn Cosmopolitan. Ocenie poddawane są kosmetyki w kilkunastu kategoriach. Jury w składzie którego znajdują się dermatolodzy, kosmetolodzy, znane osobowości ze świata filmu, muzyki, mody oraz reprezentanci redakcji testują przez cały rok nowości kosmetyczne i poddają ocenie efektywność kosmetyków zgłoszonych do konkursu. Tytułem „Prix de Beaute” Cosmopolitan 2013 nagradzane są te produkty, które uzyskały najwyższą ocenę w danej kategorii. Elementem wyróżniającym plebiscyt jest jego międzynarodowy charakter i uznanie m.in. w takich krajach jak Niemcy, Austria czy Szwajcaria. W Polsce diamenty „Prix de Beauté” dla najlepszych kosmetyków roku zostały przyznane już po raz piętnasty.

Linia BlanX® White Shock
– Laureat Prix de Beauté Cosmopolitan 2013:

BlanX® White Shock 75ml
BlanX® White Shock 50ml + accelerator BlanX® LED
BlanX® White Shock Zaawansowany System do Wybielania Zębów 30ml + BlanX® LED BITE

Jury konkursu nagrodziło linię past BlanX® White Shock za:

- wykorzystanie najnowocześniejszej i opatentowanej technologii
- aktywny czynnik wybielający ActiluX®
- wyjątkową skuteczność i błyskawiczne działanie wybielające
- kompleksową ochronę antybakteryjną
- jakość i bezpieczeństwo

Prestiżowa nagroda „Prix de Beauté” przyznawana przez magazyn Cosmopolitan jest ukoronowaniem sukcesu w określonej kategorii produktowej i jedną najważniejszych nagród przemysłu kosmetycznego w skali międzynarodowej.

BlanX® White Shock www.blanxwhiteshock.pl

 

Marka

ZDOBYWA NAJPOPULARNIEJSZĄ NAGRODĘ KONSUMENCKĄ
"ZŁOTY LAUR KONSUMENTA 2013"

Konsumenci sami zdecydowali: Marka BlanX® po raz kolejny okrzyknięta liderem rynku!
Luksusowa marka BlanX® zdobywa zaszczytne godło „ZŁOTY LAUR KONSUMENTA 2013” dla najlepszych i najpopularniejszych produktów w segmencie profilaktyki jamy ustnej i wybielania zębów.

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najpopularniejszych i najbardziej lubianych wśród konsumentów marek i produktów. Przyznanie marce BlanX® zaszczytnego tytułu „ZŁOTY LAUR KONSUMENTA 2013” jest dla nas kolejnym dowodem i potwierdzeniem ze strony konsumentów, że wyjątkowa filozofia marki BlanX®, która urzeczywistnia się w formie luksusowych produktów najwyższej jakości o wyjątkowej skuteczności i unikalnym designie jest nad wyraz pożądaną wartością na rynku kosmetycznym i aptecznym w szczególności.

Uhonorowanie godłem „ZŁOTY LAUR KONSUMENTA 2013” napawa nas wielką dumą, gdyż jest to najwyższe wyróżnienie przyznawane na polskim rynku przez samych konsumentów. O jego przyznaniu decydują bowiem głosy samych zadowolonych klientów, które stanowią wyraz zaufania i uznania do marki i jej produktów. To Państwa zadowolenie decyduje o naszym sukcesie i dlatego uważnie wsłuchujemy się w Państwa opinie, każdego dnia wychodzimy poza schematy w myśleniu i działaniu, aby kreować nowe trendy i wyznaczać kierunki rozwoju. Napędzani pasją tworzenia perfekcyjnych produktów wykorzystujących dary natury oraz najnowsze technologie dbamy o to, aby świat stawał się lepszym miejscem wypełnionym olśniewająco białymi i zdrowymi uśmiechami! Filozofia marki BlanX® to także krzewienie kultury prozdrowotnej przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi badawczych i marketingowych oraz propagowanie idei uśmiechu jako najpiękniejszej formy międzyludzkiej komunikacji.

Serdecznie dziękujemy za tą wyjątkową nagrodę i ponowne docenienie naszych produktów. Niezmiernie cieszy nas fakt, że produkty marki BlanX® są przez Państwa tak lubiane i tak chętnie stosowane i że wzbogacamy świat coraz większą ilością pięknych i zdrowych uśmiechów.

Dziękujemy!!!

 

BlanX® White Shock, czyli Aktywne Wybielanie Uśmiechem - po raz pierwszy na targach Stomatologicznych w Polsce !

Oficjalna premiera handlowa BlanX® White Shock na targach Krakdent 2013.

Zabrzmi to niewiarygodnie, ale któż nie chciałby, aby za każdym razem kiedy się uśmiechamy nasze zęby naturalnie wybielały się pod wpływem światła słonecznego! Absolutna nowość BlanX® White Shock po raz pierwszy zaprezentowany na targach stomatologicznych w Polsce, zrobił na targach Krakdent istną furorę. Ta oszałamiająca perełka i zarazem najnowocześniejsza technologia prosto z Włoch, okazała się być najgorętszą premierą targów stomatologicznych Krakdent 2013.

Więcej przeczytaj na: www.blanxwhiteshock.plNa stoisku BlanX nie mogło jednak zabraknąć ulubionych przez rzesze stomatologów past BlanX® MED, BioRepair® i L’Angelica®, które od lat cieszą się ogromną popularnością w Polsce bijąc coraz to nowe rekordy sprzedaży.

Korzystając z okazji chcielibyśmy także gorąco podziękować wszystkim odwiedzającym nasze stoisko za liczne przybycie, sympatię, entuzjazm i ogromną energię, którą od Państwa otrzymujemy! To ona dodatkowo napędza nas do działania i sprawia, że z jeszcze większym zaangażowaniem pragniemy dostarczać na rynek najwyższej jakości produkty, charakteryzujące się wyjątkową skutecznością i unikalnym designem.

Wszystkich, którzy chcieliby razem z nami odkrywać tajemnice pięknego, białego i zdrowego uśmiechu zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska na kolejnych targach i kongresach:

- Kongres LNE&SPA (11-12.05), Kraków
- CEDE (12-14.09), Poznań
- EXPODENT (18-19.10), Toruń
- DENTAMED (08-09.11), Wrocław

 

Podczas drugiego dnia targów KRAKDENT 2013, 08.03.2013 roku odbył się wyjątkowy kurs „Przedkonferencyjny Dental Spaghetti”. Punktem specjalnym kursu była sesja szkoleniowa: „Medycyna Estetyczna dla stomatologów: nowe multidyscyplinarne podejścia do estetyki twarzy polegające na łączeniu technik medycyny estetycznej i stomatologii kosmetycznej. Zabiegi estetyczne na tkankach miękkich w stomatologii”. Wykład prowadził światowej sławy ekspert dr Ezio Costa, który krok po kroku wprowadzał uczestników kursu w fascynujący i dający lekarzom stomatologom ogromne możliwości, świat Zintegrowanej Stomatologii Estetycznej.

Sponsorem sesji szkoleniowej była firma A.B.Berren-Handlowy - Wyłączny Dystrybutor w Polsce włoskich materiałów do wypełnień estetycznych dla stomatologów Stomygen®. 


 

Najsilniejszy magazyn biznesowy w Polsce - Forbes - nagradza A.B.Berren-Handlowy Sp. z o.o. Diamentem Biznesu 2013 !

Miesięcznik FORBES jest liderem wśród magazynów biznesowych nie tylko w Polsce. Rodzina miesięcznika FORBES to 16 edycji narodowych: Polska, Chiny, Chorwacja, Bułgaria, Indie, Indonezja, Izrael, Korea, Łotwa, Bliski Wschód, Azja, Rumunia, Rosja, Słowacja, Turcja, Ukraina.

Forbes znany jest również jako organizator prestiżowych konferencji biznesowych na całym świecie.

Diamenty Forbesa to ranking polskich przedsiębiorstw najszybciej zwiększających swoją wartość w ciągu ostatnich trzech lat działalności.

Ranking przygotowany jest we współpracy z Wywiadownią Gospodarczą Dun & Bradstreet w oparciu o silną metodologia, cenioną przez przedsiębiorców i rynek. Lista opracowana zostaje na podstawie

szwajcarskiej metody wyceny wartości firm, uwzględniającej wyniki finansowe oraz wartość majątku.

Na liście Diamentów Forbesa roku 2013 znalazły się firmy o największej dynamice wzrostu wartości.

A.B.Berren-Handlowy Sp. z o.o. został wyróżniony Diamentem Forbesa za zwiększanie wartości spółki , skuteczna strategię rozwoju oraz dynamiczny wzrost wszystkich parametrów finansowych spółki.

To już kolejna tak cenna nagroda biznesowa dla spółki A.B.Berren-Hanldowy, ponieważ w 2008 roku spółka została także nagrodzona prestiżową nagrodą Geparda Biznesu dla najdynamiczniej rozwijających się spółek województwa mazowieckiego.

A.B.Berren-Hanldowy jest Wyłącznym Przedstawicielem w Polsce włoskich marek: BlanX, BioRepair, L’Angelica, Stomygen oraz właścicielem marki Dyduś.

Laureatami konkursu Best Beauty Buys 2012 organizowanego przez magazyn "InStyle"

W piątej edycji plebiscytu polskiego wydania "InStyle", miesięcznika kobiecego poświęconego trendom rynkowym,  aż trzy nasze produkty otrzymały nagrodę i prestiżowe wyróżnienie "Best Beauty Buys 2012". Laureatami tegorocznej edycji konkursu magazynu InStyle zostali:

BlanX® Med Czysta Natura (Pure Nature) – naturalna, wyjątkowo świeża i bezpieczna wybielająca pasta do zębów, zawierająca aktywne wyciągi z roślin leczniczych (Babki Lekarskiej, Oczaru Wirginijskiego i Tymianku).

BioRepair® Night – pasta intensywnie pielęgnująca zęby w nocy i zapobiegająca powstawaniu nieświeżego oddechu. Pasta BioRepair® Night zawiera nanocząsteczki Microrepair®, które regenerują naturalną warstwę szkliwa i zębiny a specjalny polimer zawarty w paście tworzy na zębach powłokę ochronną na całej strukturze szkliwa, gwarantując długotrwałą ochronę przed bakteriami i kwasami.

L’Angelica® Tea Tree Oil – pasta do zębów zawierająca czysty olejek z drzewa herbacianego, który posiada naturalne właściwości przeciwbakteryjne i przeciwgbrzybicze. Pasta chroni zdrowie jamy ustnej, zapobiega osadzaniu się płytki bakteryjnej, kamienia nazębnego oraz bakterii powodujących próchnicę.

Best Beauty Buys to nagroda corocznie przyznawana przez międzynarodowe redakcje magazynu "InStyle". Wyróżnienie nagradza kosmetyki i produkty do pielęgnacji urody polecane przez specjalistów: lekarzy dermatologów, kosmetologów, kosmetyczki, makijażystów, fryzjerów i dentystów, a następnie przetestowane i wybrane przez redakcyjnych ekspertów.

BlanX® i BioRepair® na targach

09-10.11.2012

Chcesz odkryć sekret zdrowych, białych i wypielęgnowanych zębów? Odwiedź stoisko marek: BlanX® i BioRepair® podczas 11. Dolnośląskich Targów Stomatologicznych we Wrocławiu. Czekają atrakcyjne promocje i niespodzianki.

Zapraszamy serdecznie!

 

BioRepair® - ODKRYCIE ROKU 2012

Kolejny wielki sukces marki BioRepair® - linia produktów BioRepair® zdobywa godło "ODKRYCIE ROKU 2012" w prestiżowym plebiscycie Laur Konsumenta!

Niespełna miesiąc po przyznaniu Najważniejszej Nagrody Branży Stomatologicznej - GRAND PRIX CEDE 2012 marka BioRepair® ponownie sięgnęła po najwyższy laur zdobywając zaszczytny tytuł Odkrycia Roku 2012.

Z przyjemnością, radością i niebywałą satysfakcją pragniemy poinformować Państwa, że największy i najbardziej prestiżowy program konsumencki w kraju „Laur Konsumenta” uhonorował markę BioRepair® specjalnym godłem: ODKRYCIE ROKU 2012. Wyróżnienie ODKRYCIE ROKU 2012 podkreśla innowacyjność nanotechnologii BioRepair®, jej bezpieczeństwo oraz wyjątkową jakość i skuteczność działania. BioRepair® to absolutnie przełomowy preparat do higieny jamy ustnej i zarazem jeden z pierwszych produktów kosmetycznych wykorzystujących najnowsze zdobycze nanotechnologii, dzięki któremu możliwa stała się bezinwazyjna odbudowa i regeneracja szkliwa i zębiny oraz błyskawiczna neutralizacja nadwrażliwości zębowej. BioRepair® - Twój Dentysta w Tubce.

W ramach plebiscytu „Laur Konsumenta - Odkrycie Roku” godło przyznawane jest wyłącznie wysoce innowacyjnym produktom cieszącym się ogromną popularnością i uznaniem konsumentów.

Przyznanie tak prestiżowego wyróżnienia jak ODKRYCIE ROKU 2012 nie tylko motywuje nas do dalszego kreowania nowych trendów rynkowych, ale jest także olbrzymią nobilitacją i zobowiązaniem do realizacji kolejnych wyzwań.

Serdecznie dziękujemy za nagrodę i zaufanie jakim nieustannie obdarzacie nasze produkty. Państwa wiara w skuteczność i wysoką jakość naszych produktów umacnia nas w przekonaniu, że obraliśmy właściwą drogę i sprawia, że z niesłabnącym optymizmem i entuzjazmem patrzymy w przyszłość.

Dziękujemy!!!

 

GRAND PRIX CEDE 2012

BioRepair® –Zdobywa GRAND PRIX CEDE 2012 i dzięki głosom Ekspertów staje się Najlepszą Marką w Europie Środkowo-Wschodniej!!!

W dniach 20-22 września br. w Poznaniu odbyła się najznamienitsza i największa w Europie Środkowo-Wschodniej impreza targowa branży stomatologicznej - 22. Środkowoeuropejska Wystawa Produktów Stomatologicznych CEDE 2012. Targi CEDE to także niepowtarzalna okazja do wyróżnienia najlepszych firm i produktów w branży, prestiżowymi nagrodami GRAND PRIX CEDE, które wręczane są tradycyjnie podczas uroczystej gali, pierwszego dnia imprezy.

O GRAND PRIX CEDE 2012 marzy każda firma, która chce odnieść sukces w branży stomatologicznej i można stwierdzić, że GRAND PRIX CEDE 2012 to swoisty Święty Graal lub odpowiednik statuetki Oskara w przemyśle filmowym.

Dnia 20 września na poznańskich targach CEDE 2012 odbyło się posiedzenie Komisji Konkursu o GRAND PRIX CEDE 2012. W doborowym, eksperckim składzie Komisji znaleźli się:

  • Doc. dr hab. n. med. Bartłomiej W. Loster – przewodniczący
  • Prof. dr hab. med. Barbara Adamowicz-Klepalska
  • Dr Andrzej Baszkowski
  • Pani Bożena Florczyk
  • Prof. dr hab. med. Halina Pawlicka
  • Dr hab. med. Mariusz Pryliński
  • Prof. dr hab. med. Marek Ziętek

Obradom Komisji Konkursowej  przewodniczył Prezydent Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego doc. dr hab. n. med. Bartłomiej W. Loster.

Komisja w tajnym głosowaniu przyznała nagrody wyłącznie w czterech kategoriach.

Statuetki GRAND PRIX CEDE 2012 zostały wręczone Zwycięzcom podczas uroczystej Gali CEDE, która odbyła się 20 września 2012 w przepięknym gmachu Teatru Wielkiego w Poznaniu.

W kategorii „Materiały Pomocnicze, Preparaty i Urządzenia Profilaktyczne” Szanowna Komisja Konkursowa, złożona z najznamienitszych ekspertów, przyznała nagrodę linii produktów: BioRepair®.

BioRepair® - Twój Dentysta w Tubce

Zdobywca Najważniejszej Nagrody w Branży stomatologicznej: GRAND PRIX CEDE 2012

Nanotechnologia, która naprawia szkliwo i pomaga zneutralizować nadwrażliwość zębów.

www.biorepair.pl

BioRepair® urzeczywistnia najnowsze osiągnięcia w dziedzinie nauki, a w szczególności nanotechnologii. BioRepair® zdobyła GRAND PRIX CEDE 2012 za innowacyjną nanotechnologię, która nie tylko odtwarza i naprawia szkliwo, ale także powierzchniową warstwę zębiny i pomaga zneutralizować nadwrażliwość zębową.

BioRepair® - Twój dentysta w Tubce i Zdobywca Zaszczytnej statuetki 
GRAND PRIX CEDE 2012
.

 

Sukces BlanX® i BioRepair® na targach CEDE 2012
mierzony ilością uśmiechniętych i zadowolonych klientów!

Już po raz 22. w dniach 20-22 września 2012r. odbyła się najważniejsza i najbardziej prestiżowa impreza branży stomatologicznej - Środkowoeuropejska Wystawa Produktów Stomatologicznych CEDE 2012. Na targach z wielką pompą i już po raz 12 z rzędu zaprezentowała się firma A.B. Berren-Handlowy Sp. z o.o. - Wyłączny Dystrybutor na rynku polskim marek BlanX® i BioRepair®.

Firma A.B. Berren-Handlowy Sp. z o.o. po raz kolejny przedstawiła bogatą ofertę produktów do higieny jamy ustnej z linii BlanX®, BioRepair® oraz L’Angelica®. Dużym zainteresowaniem cieszyły się nowości produktowe: długo oczekiwana premiera BlanX® - pasta BlanX® MED Czysta Natura, oraz nowości z linii BioRepair® - BioRepair® Whitening oraz pasta BioRepair® Night w udoskonalonej formule do nocnej regeneracji zębów. Szczególną uwagę zwrócono również na zaprezentowaną po raz pierwszy w Polsce włoską gamę produktów do leczenia endodontycznego: Stomygen.

Stoisko marek BlanX® i BioRepair® wzbudzało zachwyt i podziw wśród zwiedzających nowoczesnym designem, a także imponującą ekspozycją produktów. Targi były doskonałą okazją do podtrzymania istniejących i nawiązania nowych kontaktów handlowych.

Olbrzymią radością i niebywałym powodem do dumy jest dla nas zdobycie przez markę BioRepair® na targach CEDE, prestiżowej nagrody GRAND PRIX CEDE 2012. GRAND PRIX to największe i najważniejsze wyróżnienie branży stomatologicznej w Europie Środkowo-Wschodniej. Linia preparatów BioRepair® zdobyła GRAND PRIX CEDE 2012 za innowacyjną nanotechnologię, która nie tylko odtwarza i naprawia szkliwo, ale także powierzchniową warstwę zębiny i pomaga zneutralizować nadwrażliwość zębową. Zdobycie tej najważniejszej nagrody w branży stomatologicznej jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, które potwierdza, że nasze wieloletnie doświadczenie i pełne zaangażowanie włożone w tworzenie innowacyjnych, bezpiecznych i kreujących nowe trendy rynkowe produktów, jest docenione przez Największych Specjalistów i Ekspertów z branży. Dziękujemy!

Wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko bardzo dziękujemy za przybycie i już dziś zapraszamy na kolejne targi z naszym udziałem:

EXPODENT (19-20 październik, Toruń)
DENTAMED (9-10 listopad, Wrocław)
Kongres LNE&SPA (10-11 listopad, Kraków)

Pozdrawiamy,
Zespół A.B.Berren-Handlowy Sp. z o.o.

 

 

BlanX®, BioRepair® na

20-22 września 2012

Przywracanie pięknego i olśniewająco białego uśmiechu innym jest naszą pasją. Mamy więc nadzieję, że rozpoczynający się wystawą CEDE 2012, jesienny sezon targowy będzie dla Państwa fascynującą podróżą w świat perfekcyjnie białego i zdrowego uśmiechu.

Wszystkich zainteresowanych najwyższej jakości produktami do higieny jamy ustnej, którzy chcą cieszyć się olśniewająco białym i zdrowym uzębieniem, zapraszamy do odwiedzenia stoiska marek: BlanX® i BioRepair® podczas 22. Środkowoeuropejskiej Wystawy Produktów Stomatologicznych CEDE 2012, która odbędzie się w dniach: 20-22.09.2012 roku w Poznaniu.

 

Stoisko nr 7.3.7 (pawilon nr 7)

 

Stoisko BlanX® to wyjątkowe miejsce dla wszystkich, którzy chcą oczarować świat białym i zdrowym uśmiechem. Miejsce, gdzie bogata oferta produktów do higieny jamy ustnej marek: BlanX®, BioRepair® i L’Angelica® sprawi, że każdy wybierze produkt dla siebie, a nasi przedstawiciele zawsze z uśmiechem, służą radą i pomocą przy wyborze odpowiedniego produktu dostosowanego do indywidualnych potrzeb.

Na targach CEDE 2012 po raz pierwszy zostaną zaprezentowane spektakularne nowości:

BlanX® MED Czysta Natura – wybielająca pasta bez fluoru wzbogacona ekstraktami roślinnymi o działaniu odświeżającym oddech

BioRepair® Whitening - innowacyjna pasta wybielająca odbudowująca szkliwo i zębinę

BioRepair® Night – udoskonalona formuła znanej i lubianej pasty, do nocnej regeneracji zębów

Po raz pierwszy w Polsce zostanie również zaprezentowana Włoska gama produktów endodontycznych: Stomygen

Koniecznie do przetestowania!


Odwiedź nasze stoisko i sprawdź, jak zyskać promienny uśmiech, który budzi podziw i entuzjazm!

Stoisko nr 7.3.7 (pawilon nr 7)

 

Zapraszamy serdecznie,
A.B. Berren-Handlowy Sp. z o.o.

 

BlanX® Extra White nagrodzona w międzynarodowym konkursie "Prix de Beauté" Cosmopolitan 2012

 

 

Intensywna kuracja wybielająca BlanX® Extra White została laureatem prestiżowego konkursu "Prix de Beauté" 2012 w kategorii "Kosmetyki Apteczne".

Tym samym pasta BlanX® Extra White znalazła się wśród absolutnie najlepszych produktów kosmetycznych na polskim rynku w roku 2012 nagrodzonych przez profesjonalne, eksperckie jury magazynu Cosmopolitan.


 

Co świadczy o wyjątkowości nagrody "Prix de Beauté"?

Prestiżowa nagroda "Prix de Beauté" przyznawana jest przez czytelniczki magazynu Cosmopolitan oraz profesjonalne jury złożone m.in. z dermatologów, kosmetologów oraz osobistości ze świata mody, filmu czy muzyki. Kryształowe statuetki "Prix de Beauté" są wręczane, podzielonym na osiemnaście kategorii, najlepszym kosmetykom roku, dostępnym w Polsce. Elementem wyróżniającym plebiscyt jest jego międzynarodowy charakter i uznanie m.in. w takich krajach jak Niemcy, Austria czy Szwajcaria. W Polsce diamenty "Prix de Beauté" dla najlepszych kosmetyków roku zostały przyznane już po raz czternasty.

 

BLANX® EXTRA WHITE
Laureat Pix de Beauté Cosmopolitan 2012

 

Jury konkursu nagrodziło luksusową pastę BlanX® Extra White za:
- wyjątkową jakość
- spektakularną skuteczność i błyskawiczne działanie wybielające
- zawarte w niej naturalne składniki czynne.
Prestiżowa nagroda "Prix de Beauté" przyznawana przez magazyn Cosmopolitan jest ukoronowaniem sukcesu w określonej kategorii produktowej i jedną z najważniejszych nagród przemysłu kosmetycznego na arenie międzynarodowej.

 

15-lecie Cosmopolitan i Królewska Gala "Prix de Beauté" w
Łazienkach Królewskich, na której błyszczał BlanX

Uroczyste wręczenie statuetek "Prix de Beauté" odbyło się w iście Królewskiej oprawie w Starej Pomarańczarni na terenie Łazienek Królewskich w Warszawie. Ekskluzywna Gala magazynu Cosmopolitan zgromadziła najjaśniej świecące gwiazdy i gwiazdki polskiego show biznesu, a wśród nich Patrycję Kazadi, Marinę Łuczenko, Magdalenę Mielcarz oraz Annę Czartoryską. Imprezie towarzyszyła iście gwiazdorska obsada, podczas której magazyn Cosmpolitan obwieścił światu listę najlepszych produktów kosmetycznych w 2012 roku!

Najjaśniej w gronie Zwycięzców błyszczał BlanX® Extra White

 

 

BlanX® Extra White Zwyciężca nagrody "Prix de Beauté" 2012 w kategorii: Kosmetyki Apteczne.

 

A.B. BERREN-HANDLOWY SP. Z O.O. OD PODSZEWKI

Dziś, w ramach niestandardowej atrakcji, uchylamy rąbka tajemnicy i pokazujemy jak od podszewki prezentuje się życie naszej firmy - A.B.Berren-Handlowy Sp. z o.o.

Wyłączny Dystrybutor w Polsce marek:

Właściciel marek:

Miłego oglądania

 

Marka BlanX® zdobywa prestiżowe Wyróżnienie "Laur Konsumenta 2011"

Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa, że marka BlanX® została ponownie wyróżniona w najpopularniejszym programie konsumenckim w Polsce: "Laur Konsumenta".

W roku 2009 pasta BlanX® MED Classic została doceniona przez Polskich konsumentów otrzymując zaszczytne miano "Eko Laur Konsumenta", a w roku bieżącym cała linia produktów do higieny jamy ustnej BlanX® została wyróżniona jako najlepsze produkty do higieny jamy ustnej.


Przyznanie tak zaszczytnego godła promocyjnego nie tylko odzwierciedla ogólną tendencję rynkową i ogromną popularność produktów BlanX® oraz zaufanie jakim obdarzają nas konsumenci , ale ponad wszystko stanowi dla nas zobowiązanie, aby z jeszcze większą pasją i oddaniem dostarczać na rynek najwyższej jakości produkty do higieny jamy ustnej i dokładać wszelkich możliwych starań o to, by rosła liczba zdrowych i białych uśmiechów. Wszak BlanX® to "Olśniewająca biel zdrowych zębów".


Więcej  informacji o największym programie rekomendacji konsumenckich w Polsce "Laur Konsumenta" znajdziesz na stronie: http://www.rzeczobiznesie.eu/laurkonsumenta.html

Jeszcze raz ogromnie dziękujemy za docenienie, zaufanie i sympatię. To dla nas szalenie miłe i niezwykle ważne wyróżnienie.

Życzymy samych zdrowych i białych uśmiechów :)

 

BlanX® Laureatem prestiżowego konkursu magazynu InStyle!

Jak zaoszczędzić mnóstwo cennego czasu na szukanie na rynku najlepszych kosmetyków i przeznaczyć zaoszczędzony czas na inne intrygujące przyjemności? W tym celu warto zapoznać się z opinią najlepszych ekspertów i wybrać najlepsze produkty. Najlepszy konkurs i najlepsze zwycięskie produkty. Marka BlanX® została nagrodzona w kategorii:
"Ciało - piękny uśmiech".

Decyzją jury zaszczytne miano Laureata 2010 InStyle Best Beauty Buys otrzymał:
BlanX® Med Classic White Teeth.

Czym jest BEST BEAUTY BUYS ?

BEST BEAUTY BUYS to wyjątkowy, niezwykle prestiżowy konkurs organizowany przez wszystkie międzynarodowe edycje magazynu.

W Polsce, już po raz trzeci, redakcja wraz z ekspertami od urody: dermatologami, kosmetyczkami i wizażystami, przetestowała wszystkie dostępne na rynku kosmetyki i przybory do stylizacji, by wybrać absolutnie najlepsze, bezkonkurencyjne w swojej kategorii.

 

BlanX® - Olśniewająca biel zdrowych zębów !

 

Marka BlanX® jest zdobywcą wielu prestiżowych nagród, a w tym m.in.:
- Joy Trendy 2009
- Laur Konsumenta 2010

Dołącz do świata pięknego uśmiechu :)
www.blanx.info.pl

 

BIAŁE ZĘBY W AKCJI NA TARGACH CEDE W POZNANIU JUŻ PO RAZ 10-ty!!!

Jesienny sezon targowy 2010 roku możemy uznać za rozpoczęty! Na tegorocznym CEDE 2010 firma A.B. Berren-Handlowy Sp. z o.o. już po raz 10-ty zaprezentowała się na największej imprezie branży stomatologicznej i przedstawiła najświeższą ofertę marki BlanX®, BioRepair® i L'Angelica.

Na osoby odwiedzające stoisko marki BlanX® czekały liczne atrakcyjne niespodzianki. Na targach CEDE po raz pierwszy odbyła się super premiera pasty BioRepair® Junior, z linii innowacyjnych past odbudowujących szkliwo - BioRepair®.

Podczas pierwszego dnia targów, 23.09.2010 roku mieliśmy również okazję podglądać tajemnice natury podczas prelekcji prof. Norberto Roveri, który opracował biomimetyczną nanocząsteczkę MicrorepairR remineralizującą uszkodzone szkliwo i umożliwiającą realną odbudowę jego struktur.

Wszystkim lekarzom stomatologom, higienistkom i asystentkom stomatologicznym oraz wiernym sympatykom marki BlanX®, BioRepair® oraz L'Angelica serdecznie dziękujemy za odwiedzenie naszego stoiska i zainteresowanie prezentowanymi przez nas produktami.

Poniżej zamieszczamy fotorelację z udziału marki BlanX i BioRepair® na 20. Środkowoeuropejskiej Wystawie Produktów Stomatologicznych CEDE 2010 w Poznaniu.

Serdecznie dziękujemy za zaufanie, jakim nas nieustannie obdarzacie i do zobaczenia na kolejnych targach.

 

Uznanie ze strony Unii Europejskiej dla firmy A.B. Berren-Handlowy Sp. z o.o.

Firma A.B. Berren-Handlowy Sp. z o.o. po raz kolejny została wyróżniona! Tym razem doceniła nas Unia Europejska zapraszając do wzięcia udziału w projekcie 6.1 "Paszport do eksportu" w zakresie Planu Rozwoju Eksportu. To wielki zaszczyt, za który serdecznie dziękujemy.

 

A.B.Berren-Handlowy Sp. z o.o. - Zwycięzca konkursu "Gepardy Biznesu 2008"

Nasi Drodzy Partnerzy,

Jest mi niezmiernie miło poinformować Państwa, że nasza firma zdobyła kolejną ważną nagrodę i dołączyła do elitarnego grona przedsiębiorstw o najwyższym współczynniku dynamiki oraz efektywności. Podczas specjalnej konferencji biznesowej w Warszawie, która odbyła się 24.06.2009r. w Krajowej Radzie Spółdzielczej Pan Adam Wysokiński (Wiceprezes Zarządu A.B. Berren-Handlowy Sp. z o.o.) dokonał uroczystego odbioru nagrody oraz statuetki Geparda Biznesu 2008 w kategorii: "Najdynamiczniejsza firma województwa mazowieckiego".

Korzystając z okazji chcielibyśmy także Państwu podziękować za dotychczasową bardzo udaną współpracę oraz wyrazić głębokie przekonanie, że kolejne lata przyniosą jeszcze znaczną intensyfikację naszych kontaktów handlowych oraz przyczynią się do dalszego dynamicznego rozwoju naszych firm.

 

Konsumenci sami zdecydowali kto jest najlepszy!
BlanX zdobywa Eko Laur Konsumenta 2009




Mocą tysięcy głosów polskich konsumentów linia past wybielająco-ochronnych BlanX została odznaczona prestiżowym godłem "Eko Laur Konsumanta 2009" dla produktów najbardziej godnych zaufania i odznaczających się szczególnymi walorami prozdrowotnymi.
To wielki sukces marki BlanX oraz Wyłącznego Dystrybutora w Polsce marki BlanX firmy A.B.Berren-Handlowy Sp. z o.o., za który bardzo dziękujemy przede wszystkim Tobie - Drogi Konsumencie.
Z wielka pokorą i radością przyjmujemy nagrodę przyznaną przez Konsumentów, jednocześnie gratulując Konsumentom samym tak trafnego wyboru oraz szczególnej wnikliwości w wyborze Zwycięzcy.

Poniżej przedstawiamy także treść oficjalnego pisma Grupy Media Partner (twórcy i organizatora konkursu Laur Konsumenta) potwierdzającego przyznanie tej prestiżowej nagrody pastom ochronno-wybialającym BlanX.



A.B. Berren-Handlowy Sp. z o.o. i marka BlanX - zdobywca prestiżowej nagrody JOY Trendy 2009

Już po raz drugi najpoczytniejszy magazyn luksusowy w Polsce (ponad 220.000 sprzedanych egzemplarzy co miesiąc) przyznał nagrody dla najlepszych w konkursie JOY Trendy 2009. Spośród dziesiątek zgłoszonych do konkursu produktów w 3 kategoriach: Uroda, Moda i Styl Życia wyłoniono po zaledwie 4 laureatów. Jury obradujące pod przewodnictwem Redaktor Naczelnej magazynu JOY - Pani Anny Ibisz - uhonorowało tym prestiżowym wyróżnieniem wyłącznie najlepsze produkty. Celem konkursu wszak jest wyłonienie i nagrodzenie produktów, które wyznaczają nowe trendy zgodnie z filozofią JOY'a.
Do elitarnego grona wyróżnionych produktów dołączyły pasty BlanX MED, okazując się być bezkonkurencyjne w kategorii: "Styl Życia" i uzyskując zaszczytny tytuł "JOY Trendy 2009". Jury konkursu doceniło luksusowy charakter past BlanX, ich wyjątkowo wysoką jakość, spektakularne działanie wybielające oraz zawarte w nich naturalne składniki.
Czegóż chcieć więcej - Magia atrakcyjności ukryta jest w naszym uśmiechu, a luksusowe pasty do zębów BlanX MED tę magię pięknie wydobywają.



Nowe samochody firmowe A.B.Berren-Handlowy Sp. z o.o.

Już od kwietnia 2008 roku można podziwiać na ulicach polskich miast nowe samochody firmy A.B. Berren-Handlowy Sp. z o.o. Charakterystyczne grafiki zdobiące auta intrygują ludzi, przyciągają wzrok ciekawskich i wnoszą nieco więcej kolorytu do obrazu polskich miast.
Wszystkie auta skupione są w ramach firmowej floty i wyposażone są w zintegrowany z centralą firmy najnowocześniejszy system monitoringu satelitarnego.


Aktualności:
 
Krakdent 2017
23-02-2017
 
Wychodzimy przed szereg! Pierwsze nowości na rok 2017
11-01-2017
 
Nowość - ISOMAR - Morskie krople do oczu
21-09-2016
 
Nowość - FDI 2016 - Największy event stomatologiczny
01-09-2016
 
Nowość - BlanX White Shock Natychmiastowa Biel (Deep Blue) 75ml
08-02-2016
 
InStyle Best Beauty Buys - Laureat 2015
27-10-2015
 
Tour de BlanX
12-10-2015
 
Kreacje Gotowe? Scianka BlanX Czeka
25-08-2015
 
Dowiedz sie, co polecaja eksperci "InStyle"! BlanX® i Biorepair® laureatami InStyle Best Beauty Buys 2014
14-11-2014
 
BlanX® w trasie - odwiedzimy Torun, Wroclaw i Krakw
06-10-2014
 
CEDE 2014 w obiektywie
18-09-2014
 
Filozofia usmiechu BlanX® na CEDE 2014
05-08-2014
 
BlanX® Liderem Dekady!
10-07-2014
 
BlanX® oficjalnym partnerem Fundacji Wiewirki Julii
26-05-2014
 
BlanX® White Shock laureatem plebiscytu Joy Trendy 2014!
15-05-2014
 
Tworzymy nowe pojecie piekna usmiechu - spotkaj sie z nami na targach KRAKDENT 2014
09-01-2014
 
Marka BlanX® zdobywa elitarne wyrznienie "Top Marka 2013" w konkursie Laur Konsumenta
18-11-2013
 
Spektakularny sukces BlanX® i BioRepair® na targach CEDE 2013
04-10-2013
 
Olsniewajaca Biel Zdrowych Zebw na CEDE 2013
18-07-2013
 
Innowacyjna linia produktw BlanX® White Shock zostala nagrodzona w miedzynarodowym konkursie Prix de Beaut Cosmopolitan 2013
22-05-2013
 
Marka BlanX® zdobywa najpopularniejsza nagrode konsumencja "Zloty Laur Konsumenta 2013"
04-04-2013
 
BlanX® White Shock, czyli Aktywne Wybielanie Usmiechem - po raz pierwszy na targach Stomatologicznych w Polsce!
20-03-2013
 
Najsilniejszy magazyn biznesowy w Polsce Forbes - nagradza A.B.Berren-Handlowy Sp. z o.o. Diamentem Biznesu 2013 !
27-01-2013
 
Laureatami konkursu Best Beauty Buys 2012 organizowanego przez magazyn "InStyle"
07-12-2012
 
BlanX® i BioRepair® na targach dentamed 09-10.11.2012
27-10-2012
 
BioRepair® - ODKRYCIE ROKU 2012
23-10-2012
 
GRAND PRIX CEDE 2012
26-09-2012
 
Sukces BlanX® i BioRepairX® na targach CEDE 2012 mierzony iloscia usmiechnietych i zadowolonych klientw!
26-09-2012
 
BlanX®, BioRepair® na CEDE Poznan 20-22 wrzesnia 2012.
09-07-2012
 
BlanX® Extra White nagrodzona w miedzynarodowym konkursie "Prix de Beaut" Cosmopolitan 2012
30-05-2012
 
Co swiadczy o wyjatkowosci nagrody "Prix de Beaut"?
30-05-2012
 
A.B. BERREN-HANDLOWY SP. Z O.O. OD PODSZEWKI
19-03-2012
 
Marka BlanX® zdobywa prestizowe Wyrznienie "Laur Konsumenta 2011"
28-09-2011
 
BlanX® na targach CEDE 2011 - 22-24.09.2011
15-07-2011
 
BlanX® Laureatem prestiżowego konkursu magazynu InStyle!
25-10-2010
 
BIAŁE ZĘBY W AKCJI NA TARGACH CEDE W POZNANIU JUŻ PO RAZ 10-ty!!!
18-10-2010
 
Uznanie ze strony Unii Europejskiej dla firmy A.B. Berren-Handlowy Sp. z o.o.
14-10-2010
 
A.B.Berren-Handlowy Sp. z o.o. - Zwycięzca konkursu "Gepardy Biznesu 2008"
30-06-2009
 
Konsumenci sami zdecydowali kto jest najlepszy!
BlanX zdobywa Eko Laur Konsumenta 2009

01-06-2009
 
A.B. Berren-Handlowy Sp. z o.o. i marka BlanX - zdobywca prestiżowej nagrody JOY Trendy 2009
17-04-2009
 
Nowe samochody firmowe A.B.Berren-Handlowy Sp. z o.o.
17-04-2009
 
 
Archiwum
 
 
 
  A.B.Berren - Handlowy Sp. z o.o.
z siedzibą w Michałowicach - Regułach ul. Ogrodowa 22, 05-816 Michałowice